Gerçek Aşk mı? Yoksa Ego mu? sorunsalı

Dürüst olmak gerekirse ilk kez böyle bir konuşma yapıyorum aleni olarak ve işin aslı o ki 1 kez ciddi aşk acısı çektim, 1-2 kez de normal üzüntülerim olmuştur ama ilk kez böyle bişey yaşıyorum. O zamanlar 20lerdeydim belki aşk o değildi, belki de şu anda 40 başlarındayım ondandır bilemiyorum ama “aman be bir kez geliyoruz dünyaya” diyerek yapacağım şeylerden biri şu anda burada yazma eylemimdir belki de😀


Diyeceğim o ki, basit gibi görülse de sarılmak insan ilişkilerinde çok özel ve onarıcıdır. Çünkü karşıklı içten gelerek yapılır. Ben şu an  en basit tarafından bakacağım ve eğer bir sarılmayla olacak bir şeyse işin daha çok başındasınız demek oluyo bu  bence diyeceğim size.


Umarım istediğiniz gibi olur her şey 😉 Çünkü bi zaman geliyor ki sarılmak kadar basit ama güzel ve onarıcı bişeyin çoooooook ötesine geçiomuş herşey. Acaba “ne yapsam da” ya da “ne yapmasam da” onarıcı iksiri bulurum kısmına...


Ben de bu kısma ilk kez geçtim o yüzden hiç bir şey bilmiyorum. Çünkü aslında yapacak o kadar çok şey var ki ama yapmamanız gereken şeyler de bir o kadar çok 🤷 Hayatım boyunca bu kısma bir kez daha gelir miyim bilmiyorum ama zaman denilen şey önemliymiş ve herşeyin anahtarı olduğu gibi bununki de zamanmış onu gördüm. Ama nasıl kullanıldığına yönelik hala hiç bir fikrim yok, bu yüzden kaldırdım rafa tüm hikayeyi. Şimdilerde karşılıklı hayatlarımıza saygı duyarak arkadaş kalmayı deneyimlemek için yeni bir yola çıktık, yeni başlangıçlar, yeni hikayeler. Bakalım nasıl bir hikayede rol alacağız, göreceğiz. 😀

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MİMARİ YAPILARDA GÖRME ENGELLİLER İÇİN İÇ ve DIŞ MEKANDA YAPILAN DÜZENLEMELER

KAYKAY SPORUNUN TARİHÇESİ VE TÜRKİYE’DEKİ GELİŞİM SÜRECİ

SKATE İZMİR