Erginoğlu&Çalışlar Mimarlık, Tuz Ambarı’yla Dünya Mimarlık Festivali’nde Birincilik Kazandı.


Her yıl dünyanın dört bir yanından mimarları bir araya getirmek, mimarlık mesleği alanında nitelikli projeleri ödüllendirmek amacıyla gerçekleşen ve mimari alanında dünyanın en prestijli etkinliği olarak tanımlanan Dünya Mimarlık Festivali, (The World Architecture Festival-WAF) kapsamında gerçekleştirilen WAF ödülleri sahiplerini buldu. 3-5 Kasım tarihleri arasında Barselona’da gerçekleştirilen festivalden ilk kez Türk mimarlar da büyük ödülle döndü. Geçtiğimiz yıl Tuz Ambarı projesi ile Ulusal Mimarlık Ödülünü kazanan Erginoğlu & Çalışlar Mimarlık, aynı proje ile bu kez dünyanın en önemli mimarlık ödüllerinden birinin sahibi oldu.
Dünyanın her köşesinden 1300’ü aşkın başvurunun olduğu yarışmada, 14 ayrı kategoride finale kalan 236 mimar büyük jüriye sunum yaptı. Sunumların sonunda dünyanın en iyi “Eski/Yeni Yapı”sının DDB Medina Turgul’un Kasımpaşa’daki ofisi, Tuz Ambarı olduğu ilan edildi.

Bu yazı Üstün Ev Dergisi'nin 16. Sayısında yayınlanmıştır. www.ustunev.com.tr

Yorumlar

  1. öncelikle sizi tebrik ederim.ben lise 3 ögrencisiyim ve mimar olmak istiyorum. Fakat ailem bu konuya sıcak bakmıyor. ama ben ülkemizdeki mimarların böyle büyük başarılar kazanmasıyla daha bi hevesleniyorum tekrar tebrik ederim ve başarılarınızın devamını dilerim umarım bende ileride sizin gibi iyi bir mimar olurum. :D

    YanıtlaSil
  2. :) Merhaba, güzel yorumunuz için öncelikle teşekkür ederim.
    Ben mimar değilim ama mimarlık ve tasarım konularında yazılar yazmaktayım. Evet tabii ki mimarlığa ilgi duyuyorum ve seviyorum. Mimarlık ya da tasarımla ilgili bir alanda meslek edinmenizi isterim, çünkü olmayan bir şeyleri en ince ayrıntılarına kadar düşünüp, tasarlamak ve en nihayetinde gerçeğe dönüştürmek tarifi olmayan inanılmaz bir şey... Umarım aileniz size destek olur, başarılı ve çevreye duyarlı bir mimar olursunuz. :)
    Sevgilerimle...
    Mustafa Onur AKIN

    YanıtlaSil
  3. aaa...! çok dikkatsizim :((( sitelerde haberlere bakarken sizinde bir mimar olduğuuzu sandım.kusura bakmayın!
    evet, tasarım yapamak hayatımda yapmayı en zevk duyduğum şey.ve bunun başkalarınıda hissetmesini istediğim için mimar olmak itiyorum.
    bu arada sizin sitenizi sürekli takip edeceğim. haberler çok hoşuma gitti doğrusu :D hayatınızın güzel geçmesi dileklerimle...
    Zeynep BİLGİN :D

    YanıtlaSil
  4. Hiç sorun değil :))
    Takip etmenize sevindim. O halde mimarlık ve tasarımla ilgili yazılarımın yayınlandığı www.architectureoflife.net sitesini de takip etmenizi öneriyorum :D
    Hayallerinizin peşinden koşmayı bırakmayın sakın. :D
    Sevgilerimle...
    Mustafa Onur AKIN

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumunuzu buraya yazabilirsiniz. Yorumunuza en kısa sürede yanıt verilecektir.

Bu blogdaki popüler yayınlar

MİMARİ YAPILARDA GÖRME ENGELLİLER İÇİN İÇ ve DIŞ MEKANDA YAPILAN DÜZENLEMELER

KAYKAY SPORUNUN TARİHÇESİ VE TÜRKİYE’DEKİ GELİŞİM SÜRECİ

SKATE İZMİR