Yaaağ Bıragkh Allağğşgına

Gülüşünü hiç görmeseydim, sesini hiç duymasaydım, senden habersiz yaşayıp gidecektim bu dünyadan. Bahar ayları bu şehre hep sensiz gelecekmiş. Sensiz yağacakmış yağmurlar, o yağmurda tek başıma ıslanacakmışım. Sensiz sabahlara uyanmak, sensiz gecelerde uyumak zorunda kalacakmışım. Düşünsene, düşünemiyorsun di mi? Bu sanki felaketlerin en kötüsü olurdu. Ama bu defa bir felaketi lehimize çevirdik seninle. Bu kez şans yüzüme güldü ve seni tanıdım. Değil gülüşüne şahit olmak, gecenin en ince yerinde saçlarının kokusunu içime çekme fırsatı verdi bu hayat bana. İşte seni sevmek bu dünyada sevmelerin en güzeliydi...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MİMARİ YAPILARDA GÖRME ENGELLİLER İÇİN İÇ ve DIŞ MEKANDA YAPILAN DÜZENLEMELER

KAYKAY SPORUNUN TARİHÇESİ VE TÜRKİYE’DEKİ GELİŞİM SÜRECİ

SKATE İZMİR